lördag, mars 08, 2008

Jag som så gärna...

... ville klara matteprovet... Men icke då! Det gick inte alls... Men men, nu får man lägga in ALL kraft på tentan.. För den JÄVLAR ska jag klara! haha...

Lisa är som alltid till stor hjälp, och vi hade ett ganska deeptalk... Hon förstår som ingen annan gör, och vi kan bli sura och griniga på varandra utan att det skadar vår vänskap... Vi pratade om våra ätstörningar och mina problem med mamma och annat... Och bland annat mina stressproblem... Dags att göra någonting åt dem kanske.. Eller så avvaktar man lite och väntar på att de ska försvinna av sig själv! =)

En annan sak, jag drömde jordens sjukaste dröm inatt, vill du höra så får du fråga för den är helt sjuk... jag blev nästan generad när jag berättade den för Daniel i morse..

På torsdag ska vi börja tömma lägenheten... Daniel kommer så ska vi frakta hem skrivbord och tv, kanske köksbordet med.. visar sig vad som får plats... Skrivbordet är prio 1 i alla fall... och jag vill ha med min stol med, kanske ska ta den på måndag när jag åker?! Vad vet jag!!!

Nu dags för promenad...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar