torsdag, mars 13, 2008

Förberedelser..

Jepp nu har jag förberett mig inför seminariet imorron.. Stödord uppskrivna, nu är det stora mandomsprovet att få de andra att förstå...

Klockan är 23.40, man borde egentligen sova, men inte Maria.. Dumt att gå och lägga sig när man vet att man inte kan somna så ska göra lite nyttigt under tiden, dvs packa ihop det jag vill ha med till Bålsta + att diska...


Har inte hört nåt från Fredde så blir nog ingen tömning av lägenheten... Attans, jag som vill ha min hylla uppsatt i sovrummet så pärmar och sånt kan komma undan... Nu kommer det inhandlas rätt mycket hyllor framöver tror jag så man kan få bort allt som är i vägen.. Ska kanske överväga att flytta till större, finns fina bostadsrätter, men Daniel vill inte bo i bostadsrätt.. hyresrätt eller hus.. och Håbohus är svindyra! Så jag vet inte... Vi kan bo som packade sillar ett tag, viktigast är ju att jag fått mitt skrivbord till bålsta...


nej nu dags att börja göra nåt...



puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar