tisdag, mars 25, 2008

Tentaplugg...

.. är ingen hit! Jag håller på att ge upp! Såå less.. Jag fattar inget och känner mig bara allmänt blåst... Bläää!! Jag börjar snart böla!!!

En rolig sak däremot är att Eskilstuna är tomt på saker! Jag ska dock sova på en madrass onsdag-fredag där för att vara garanterad att inte komma försent till tentorna...

Måste fixa massa filmer så jag överlever att ligga i en tom lägenhet på 58 kvm... Den lär ju eka fint! =) Ska även passa på att flyttstäda så gott det går.. Så tar man resten på fredagen eller lördagen! =)

Löning idag.. Och ÄNTLIGEN har vi en månad vi kan gå runt på! Tjohoo!!! Jag känner mig lättad, även om det inte är så mycket pengar kvar på våra kontokort.. Däremot ligger det 2500 på bänken i hallen som ska in på OK-kortet och 3500 på ica-kortet.. så de pengar som finns kvar kan vi roa oss för.. Och det är inte helt fel! =)

Träning ikväll! Det känns fint, bodypump och jag är taggad.. Tyvärr har mitt handledsskydd försvunnit så jag lär ju inte kunna ´stabilisera upp handleden! =( Men men.. Smällar man får ta...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar