måndag, mars 03, 2008

Inlägg nr 100!!

Kors, jag kom fram till det till slut... Nu passerar jag inlägg nr 100! Det ni, det är stort.. haha... 200 lär nog dröja.. haha

Annars måste jag bara få tillägga att man blir bra mätt av sallad... Gjorde en god sallad på de standardgrönsaker (dvs gurka, grönsallad, tomat och paprika), sen blandade jag i linser och kikärtor och även kräftstjärtar och räkor.. Oj vad gott det blev... Nyttigt dessutom! Aldrig fel! =)

I veckan väntas det brev på posten, sen är Daniel snart nere i sin matchvikt igen, och jag hoppas rasa jag med! =) Har mitt önskemål, men det kanske är mycket begärt, vad vet jag? Får se om det lyckas!!!

Kvällen kom och jag hittade lite motivation, har en uppgift kvar att göra på matte- inl. 2... Sen är det veckans uppgifter, nån som har lust att hjälpa?

Jo, försöker övertala Daniel att komma hit och hämta mitt skrivbord så jag kan börja plugga ordentligt i Bålsta.. Är bara en vecka kvar nu innan det är dags att avsluta boendet här! =)

kram på er, och jonna- jag är fortfarande nyfiken på hur det blev med nze! =)

1 kommentar:

  1. Hejsan! Ja först å främst så lära vi ju köpa en till bil, vilket bara är gjort till hälften. Sen så skulle forden bli lite av en ev överraskning till Sandra =). Men det kunde ju inte du veta!Kram

    SvaraRadera