fredag, augusti 07, 2009

Tomt, matt, slutkörd

Begravningen är över.... Sten var lika bra som vi förväntat oss! Vi ville väcka tankar, väcka känslor, väcka funderingar och jag tror att alla var berörda.. Det var ingen ljus begravning, det var ingen munter begravning, men vet var ett som kommer att finnas med oss länge.. Vi kommer komma ihåg den dagen då Ann blev begravd just pga de orden Sten sade...

Jag mår rätt piss om jag ska vara ärlig, men det är nog inte så konstigt... Jag ska alldeles strax gå och lägga mig.. Krypa upp hos Daniel och bara bli omfamnad... Idag får jag den kärlek jag behöver, han stöttar mig för han känner hur dåligt jag mår! Sen om det blir sova som gäller vet jag inte... Kan mycket väl bli en sömnlös natt pga allt från idag...

Kändes riktigt illa att INGEN från mammas släkt kom på begravningen utom 4 av hennes barn.. INGEN!!! De flesta som kom är från pappas sida... INGEN! Vi blev bara 26 st i kapellet, vi hade räknat med 35-40... Så var ett stort bortfall...

Kommer lägga upp någon bild senare.. Men nu ska jag in i duschen och duscha av mig dagens begravning, sommarvärme och smink för att sedan krypa upp i sängen!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar