söndag, augusti 09, 2009

Mina tankar går till Daniels mormor

Hon ligger på intensivvårdsavdelningen och mår allt annat än bra.. Nu har hon blivit ännu sämre och inatt åker Svärmor och hennes syster upp för att finnas där vid hennes sida i hennes sista stund....

Något som jag tror hjälper Daniel i det här skedet är vetskapen om att hans mormor kommer att få veta vilket efternamn vi kommer att ta när vi gifter oss i framtiden... Ett efternamn som kommer att glädja henne.. Daniels mamma blev i alla fall väldigt glad när han berättade...

En annan sak, Himler kommer att få bo hos "Farmor och Farfar" när vi är borta.. Jag har gått och oroat mig hur han ska klara av att vara ensam hemma när vi är borta två veckor.. Daniel gav förslaget att vi ska fråga hans föräldrar.. Samtidigt har Eva tänkt fråga oss om inte de ska ta hand om vår bebis när vi är borta! TACK TACK TACK Eva och Åke för att ni vill ta hand om lilleman! En sten har lättat från mitt hjärta!

Mina tankar går till Daniels MORMOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar