tisdag, augusti 25, 2009

Hemma igen!

och mitt första inlägg vill jag tillägna Dick Läiniäinen! Endast 19 år förlorade han sin kamp här i världen. Drogerna blev hans fall, med många kamper här i livet! Denna lilla underbara kille som funnits i mitt liv i så många år! Jag tror han var tre år första gången jag träffade honom! Nu säger jag inte att vi var världens bästa vänner, men när man träffats så har han varit sådär charmig som bara han kan! Sådär underbar som bara han var! Dick var en fantastisk person!! Det var riktigt trevligt när vi bodde grannar här i Bålsta, när han kom och knackade på dörren för att få hjälp med någonting... Bara småsaker, men det kändes tryggt! Jag hoppas att denna lilla kille (i lång och tunn förpackning) nu har funnit frid och känner sig trygg!
Vila i frid Dick Läiniäinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar