onsdag, augusti 05, 2009

Luften har gått ur mig...

Jag känner mig utpumpad.. utpumpad på energi, ork, glädje, sorg, längtan...

Min infektion gör mig down, varför ha en infektion just där? Kunde jag inte ha fått någon annanstans...

Min hosta gör mig orkeslös, host host host - andnöd host host host, ont i bröstkorg och ryggparti...

Begravningen är nära... På fredag är den, på fredag är den över, på fredag är vårt sista farväl.. Jag känner mig inte redo... det har då gått fem veckor, och jag känner mig inte redo!

Jag är däremot väldigt glad över att vi åker till Djerba på tisdag... Jag behöver det... Få vara med Daniel, bara han och jag! Ta hand om varandra, visa vår kärlek till varandra, bry oss om varandra och självklart få nog av varandra så vi kan hålla oss ifrån varandra ett par ggr per år! =)

Nu ska jag skriva lista så jag inget glömmer imorron... Sen dusch och sova! Om jag kan.. om jag inte grubblar för mycket och om jag inte hostar för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar