söndag, augusti 02, 2009

Rättvik har satt sina spår!

I Rättvik i torsdags när Lasse Stefanz var det ju ösregn till en början... Jag mitt smart-ass gick självklart i sommarkläder, utan långärmat eller jacka.. Och vad händer då? Jo nu är Maria jätteförkyld! eller håller på att bli i alla fall..

Har ont i bröstet, som när man har en jobbig hosta, sen känns det som sandpapper i halsen.. Inte halsont utan som att man ska hosta och självklart rinner snoren..

Men vad gör det? Jag hade riktigt roligt i torsdags... Jag är pigg i kroppen och jag är på ett sjuhallelujande humör.. Idag ska vi fira i det lilla att jag fyller 25 på tisdag.. Kommer lite folk, vilket är roligt! Sen på tisdag kommer Daniels familj och syskon på besök! =) ROLIGT! Om jag får några presenter, nej det har jag inte förväntat mig.. Kanske nån blomma! =)

Och nu har vi planer för vardagsrummet.. Måste få ner en soffa bara till Bålsta... Och bänken i gästrummet ska vidare...

Nu blir det dusch, sen smink och firande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar