måndag, augusti 10, 2009

Hektisk dag!

Dagen börjar med att släppa ut Himler... Myspojken!

Därefter åka och fixa fina naglar till Djerba.. Vill ha de nygjorda eftersom det blir mycket sol och bad nu framöver! =) De är långa och fina.. Det bästa är nu att jag har en nagel som är min egen och de andra blir egna nästa gång jag fixar dem..

Sen hem och åka och käka lite lunch med älsklingen... Efter det åkte vi till fastighetsbyrån för att boka möte till kontraktskrivning! 25 augusti kl 14 skriver vi papper på vårt radhus... Tjohoo!
Därefter ner och prata med Håbohus för att fixa så att vi får en ny luftvärmepump och småfel fixade när vi är borta... in till centrum och köpa hårgrejer...

Hem och fixa hemma... Städa, plocka, vika tvätt... Börja packa.. Dvs endast skor! =)

Ner till centrum igen för att köpa badtofflor och sen åka till Daniels pappa och käka.. Där var även Daniels farfar och bror...

och nu på kvällen har vi packat! min väska, den stora, väger 15 och daniels lilla 9.4.... Jag får ju ta alla skor och grejer så blev en stor och en liten.. I klädväg har vi lika mycket! Haha...

En sak har jag glömt köpa hem och det är LINSVÄTSKA... Lite smått panik.. Men men...

Nu ska jag hjälpa min prins!

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar