torsdag, augusti 27, 2009

Officiellt!

Nu är vår förlovning fullt officiell!




Daniels föräldrar, Åke och Eva, har fått veta vårt påhitt! Det var jätteroligt att se Evas min, hon tappade riktigt hakan... Medans Åke tog det mera varsamt.. Jaha, så det har ni! Vilket datum? Haha...


men jag tror att båda blev väldigt glada. Eva sade även att nu måste hon ju börja spara pengar till bröllopet! Hon är så söt.. Vi satt först och pratade "är det inte brudens far som ska stå för bröllopet?" sa Christoffer... "Nej det är brudens mor" sa Eva... Och jag har ingen mor så det blir lite svårt svarade jag... och Eva säger "jag får agera lite mor fram till dess"
Är hon inte för söt så vet inte jag! Daniels familj är underbar!

1 kommentar:

  1. Jag är så glad för dig min älskade ängel!

    Love you puss!

    SvaraRadera