tisdag, augusti 25, 2009

Första dagen på hemmaplan!

Är väldigt skönt att vara hemma.. Älskar våra katter och jag älskar deras humör, även om de hämnas på oss! De tycker inte om att vi håller oss borta för många dagar och det har de verkligen visat... Tre kisshögar i tre olika rum... Nu har de visat sitt missnöje så nu ska det bara mysas! I massor!

Har skrivit på köpekontraktet för huset idag så om en månad är vi husägare! We like!

Blir ett kort inlägg för är en riktigt trött kvinna nu! Har varit igång sen kl 2 inatt svensk tid! Och det känns nu... Har även hunnit träna ikväll och kört en maskin tvätt...

Nu blir det dusch.. Inte roligt! Vi har inget varmvatten.. Brrr, kallt.. och ingen värme i vårt hus... Maria fryyyyser! Tur att jag har varma täcken... Imorgon blir det jobb igen.. Hade velat vara ledig den här veckan ut, men förhoppningsvis har jag helgen på mig! =)

Puss och godnatt.. Lägger upp bilder från vår resa imorgon, eller så fort jag får tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar