onsdag, augusti 26, 2009

Sen kväll!

Det känns i alla fall som en sen kväll.. Jag är trött, jag är hungrig, jag är illamående, jag har ont i magen, men jag är lycklig! =)

Illamåendet tror jag att det är för att vi har tagit bort kolhydraterna.. Nu är det dags igen efter två veckors latande och 2 kg viktökning... och 2 kg är ju inte farligt... var 4 kg igårkväll, men efter morgonens toabesök var de bara två! haha

Magontet har jag haft i några dagar, men brukar kännas någorlunda bättre efter toabesök, så nu väntar jag bara på att det ska bli ett behov av att gå på toa...

Idag har elektrikern varit här och kopplat in vår nya luftvärmepump så nu har vi både varmvatten och värme! Schysst att de byter pumpen innan försäljningen! Då lär vårt hus öka i pris vid en omvärdering...

Har tränat idag.. SKÖNT! Det som var mindre skönt var att luftkonditioneringen inte funkade (vi har haft strömavbrott idag här i Bålsta)... Speglarna immade igen totalt under passet.. under sista låten kände man det kalla luftdraget igen.. Sista låten, då passar den på att hoppa igång igen! haha

Nej, imorgon blir det jobb igen! Ser jag fram emot... Även om jag tror att R kommer vara ledsen och grinig efter måndagens operation... Men ska bli roligt att träffa henne igen! Saknar ju!!!

Nej nu blir det duschen för mig... sen tar jag boken under armen och läser några sidor innan jag slår igen de blå!

puss från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar