söndag, augusti 30, 2009

Ostabil

i humöret! Det är jag det... Jag vet varför.. Den roliga veckan är på intåg... NEJ!!!! Jag vill inte!!! Eller så är det för att jag är så trött och sliten... och håller på att bli förkyld... igen... Hade velat ha en vecka ledigt innan skolan börjar! Känns lite tajt med en ledig dag innan allvaret.. Vadå tänker ni, jag har ju varit utomlands.. Ja självklart men jag har haft 3 lediga veckor på 2 år... Det tär på kroppen...

Har funderat på om det är dags att börja käka vitamintabletter igen.. Är förkyld ofta känns det som! Bara det inte blir några munsår den här gången... Fick ju det lagom till mammas begravning och sen när vi var borta 1.5 vecka senare... Tack för den passningen liksom...

Mitt huvud är uppe i planeringsstadiet för nästa sommar! Det är så roligt... Det enda som saknas är pengarna.. haha.. vad annars? vi har sagt det att vi ska köpa vårt hus och sen börja räkna på vår budget inför bröllopet.. =) Nästa år står jag brud.. Då måååste jag ha gått ner massor i vikt! MASSOR! Vill inte se ut som en valross...

Nej nu ska jag gå på toa och göra kvällen... Sen bädda klart sängen och krypa ner... Upp tidigt imorgon! SKOLAN BÖRJAR... jisses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar