tisdag, december 02, 2008

Firat födelsedagar!!

Mina två hjärtan, Daniel och lillasyster Sandra, fyllde år igår den 1 december!

Sandra blev 11 år igår! Träffade henne i lördags. Oj vad jag saknat henne! Träffade henne i mars förra året! Nästan två år sen! Och OJ vad stor hon blivit! 152 cm lång och 11 år! Hon var så glad. Hon ville visa allt, berätta allt, skoja om allt! Hon var sååå glad, ni förstår inte! Men så 2.5 timmar senare och vi skulle dra oss hemåt kom tårarna! I massor! Sandra var så ledsen för att vi skulle åka! Många tårar, många känslor. Jag höll på att börja gråta jag med, men försökte trösta i massor! Vi bestämde i alla fall att vi ska ses i mellandagarna... Jag längtar redan till nästa gång!

Min prins då.. Han fyllde 2* igår! Gamla mannen, men ännu min prins! Min älskade! Åh vad jag älskar honom! Han fick 10 par strumpor, ett par kalsonger, en whisky från pappa, 1000 kr i presentkort på MQ och 2 pikétröjor... Jag hoppas han gillade dem! Idag fick han två kalsonger av sin bror och pengar från sina föräldrar!

Nu nalkas julen.. Och på torsdag ska jag köpa bamsejulklappen till Daniel... =) Den ska smugglas hem till Daniels föräldrar så får den förvaras där till det nalkas julafton!

Nej nu blir det sängen!

Saknar min Sandra och älskar min Daniel!

Jo, planerna fortskrider!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar