onsdag, december 31, 2008

Gott nytt år!

eller, Grått Nytt Hår som jag snarare känner mig...

Inte alls sugen på nyårsfirande.. Man ska vara så glad, uppklädd, ha ett falskt leende på läpparna och allt ska vara tiptop.. Själv vill jag bara dra täcket över huvudet... Funderar på att hoppa nyårsfirandet, men då blir jag väl kallad konstig... Skulle ge mera att sitta hemma med pluggböckerna...

Jag skulle ha varit gladare om Daniel lyssnat på mig EN gång i alla fall.. Jag ville åka iväg bara han och jag för nyårsfirande... Inte Daniel heller, han har alltid och ska alltid fira med sina kompisar... Hela mitt inre skriker NEEEEEEJ!!!!

Får se hur jag gör... Ska försöka sminka mig när tårarna torkat... Håret är plattat i alla fall, ifall jag skulle behöva ha det fint...

Något positivt då, jag har packat två kartonger.. Dvs det mesta som är på hyllan ovanför skrivbordet.. Skolböcker.. och pärmar...

1 kommentar:

  1. Vi andra behövde inte lägga på ett falskt leende i alla fall, vi trivdes med sällskapet...

    SvaraRadera