tisdag, december 30, 2008

Träning idag...

med huvudvärk. Har precis stoppat i mig två alvedon för att det ska släppa. Daniel pysslar och donar här hemma! Och jag har legat i soffan och sovit två timmar! =)

Ska nog ta en stund på solarieöarna med =). troligast blir det innan passet. Ska klä på mig snart hade jag tänkt och därefter bege mig ut till bilen. Men har en liten stund kvar!

Bodypump idag. Och har ingen muskelgrupp jag tänker utmana och lägga på mer. Inte idag... Eller är en utmaning varje gång för att se om ryggen orkar för benböjen! =) Eller ska kanske höja ett kg? Till 25... Ska fundera och känna efter på uppvärmningen.

Det är förresten snart år! Oj vad tiden går, har fortfarande inte börjat plugga men ångesten börjar komma, så imorron ska jag tvinga mig själv. Läsa material...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar