söndag, december 21, 2008

Sömnproblem???

Jag börjar nästan tro att jag har lite problem med sömnen. Hela den här veckan har jag haft jättesvårt att sova. Idag äntligen höll jag på att somna när stackars Patrick hörde av sig och behövde hjälp. Jag som tänkte på min sömn svarade att jag skickar imorron, men så självklart får jag dåligt samvete så nu kan jag inte sova för fem öre.. Sitter vid datorn och har skickat iväg det han frågade efter. Stackaren, två ggr har han nu skrivit sin tenta.. Och måste skriva en tredje för att hans dator krånglar..

Tränade pump i morse.. Det var kul! kör på mina 24 kg på benböjen. I like! Hade jag inte haft en för svag rygg hade jag kunnat slänga på lite mera! =) Annars finns det inte så mycket att skryta om i vikter.. Haha.. 12 kg på rygg är ingen höjdare direkt... Hade 14 på förra programmet men då hade man en singel rodd mellan frivändningarna, vilket gör det lättare..

Imorron ska jag göra det sista på hemtentan. Har några tankar jag ska skriva ner! Tankar och funderingar.

Internet krånglar som vanligt när jag sitter på trådlöst, men vad? Det är ju gratis.. Haha

Många tankar figurerar i mitt huvud.. De mesta handlar om julafton. Jag är lite orolig.. Vi ska vara hemma hos Daniels syster och jag har ingen allergimedicin. Hoppas på att telefonmötet på tisdag ger positiva resultat. För annars, hur gör jag då? Ska jag följa med och ha rejäla allergibesvär eller sitta hemma själv och fira jul med tvn? Jag är faktiskt lite orolig!

1 kommentar: