måndag, december 29, 2008

Jobb och träning!

Ska börja köra stenhårt nu! Inte för att det är nytt år utan för att jag älskar träning och har ett mål... De pass jag kör nu räcker inte... Drog ett 55 min långt spinningpass idag, skulle ha gärna haft 55 till.. =) Imorgon blir det bodypump för att på onsdag köra spinning igen. Torsdag är det stängt så på fredag måste jag hitta någon träningsform... Kanske en löptur? Låter så fruktansvärt tråkigt, men men...

Jobbade idag med världens mest underbara R.... Åh jag gillar mitt arbete.. Tog en promenad under tiden Sara och Kristina intervjuade två tjejer.. En ska få komma och provjobba..
Därefter åkte vi till ikea för att käka lunch, sen gick vi ner till centrum... Kliar fint i mitt ansikte nu när det är minusgrader utomhus..

Imorgon blir det mera jobb. Då blir det en dusch så det heter duga... Storstädning som vi brukar kalla det... Sedan kommer vi nog åka till Kista, eller något annat ställe så får vi se om Sara kommer efteråt...

Måste ta tag i skolan med. Jag är sååå omotiverad.. Jag har så mycket tankar i huvudet som jag vill reda ut innan, men får lägga locket på ett halvår innan nästa "ledighet"...

Som sagt, snart nytt år med nya möjligheter... Då ska jag ändra lite saker och ting! Det första som förändras är vår bostad! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar