måndag, december 15, 2008

Hemtentamen

Denna vecka har jag hemtenta. Första gången jag skriver en sådan och den verkar lite småkrånglig.. Ska börja alldeles strax med den, först hoppa i lite kläder!

Daniel har lämnat in att vi tackar ja till parhuset, så nu är det bara att vänta! =) Hoppas de ringer snart så vi får veta vad som kommer att hända! =)

Helgen var bra, hade en fantastisk lördag med min älskling! Sen igår jobbade jag och så hade vi myskväll igårkväll! Kollade på Prison Break och käkade gott! =)

Nu då? Ja hela veckan kommer att handla om hemtentan i kreativitet.. Jag ska göra allt jag kan för att få den bra! Hehe... Sen blir det nog mycket träning oxå, det ser jag fram emot. Först ut är ridlektion ikväll! Förra veckan var ju grym! Nu ikväll är det ju dressyr = inte lika roligt....

nej nu ska jag bege mig in i hemtentans värld! Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar