tisdag, december 30, 2008

Fick en fråga om vad Daniel fick i julklapp.. Han fick en bärbar dator! =) Och han blev jätteglad. För det mesta är det jag som sitter vid hans då vi inte har rätt kabel så vi kan koppla in hans dator till tvn, men det blir det snart ändring på.

När vi nu snart flyttar ska vi ändra till trådlöst internet, då blir Daniel ännu gladare! Då kan han ju sitta på toaletten och surfa! Haha..

Jobbade idag.. JAg blev arg... Vi hade det så mysigt och så skulle mamman utnyttja Rs färdtjänstkort så då fick jag sluta.. Jag som älskar att få vara ensam! De få gångerna jag är ensam är de bästa... Tycker inte om de som utnyttjar systemet.. Tog en dusch när jag kom till jobbet och R älskade det! Hon blev så glad och skrattade och sjöng... Och jag skrubbade och fick henne ren!

Träning ikväll, bodypump! I LIKE! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar