söndag, december 07, 2008

Snyggast i Bålsta...

Det är självklart jag! =) Sitter nu med en plastpåse på huvudet och i plastpåsen är det massa hår som färgas.. =) Kan man bli snyggare? Jo kan nämna att jag sitter osminkad och bh och trosor.. NOT sexy!!! =)

Imorgon ska Daniel ringa håbohus, på torsdag ska vi kolla på lägenheten.. Vi har redan varit och smygkollat! Åkte dit igår och kollade området och vilken lägenhet det handlar om! Jag vill ha!!!

Igår var en ypperlig dag.. En Daniel och Maria-dag... Vi var och käkade ute på Rhodos här i Bålsta. Sen efter det åkte vi och bowlade. Jag fattar inte hur Daniel kan vara så duktig! Han är otrolig.. Sista rundan var det spare eller strike... Varannan gång.. Jag satsade på rännan.. haha.. Efter bowlingen åkte vi och hyrde en film, den sög! Och jag somnade i soffan.. Som alltid!

Idag då.. Det började med att jag åkte och tränade.. Sen har jag tagit hand om tvätten och bara slappat.. Försökt fixa min dator med men den vill inte som jag vill... Någon som kan datorer och vill hjälpa mig??? Sen har jag mest sovit.. Sovit och kollat på tv.. Har även varit väldigt onyttig och ätit min första pizza den här vintern.. Har totalt ätit tre pizzor på hela 2008 så det är nog rätt ok ändå! =) Haha. Om 30 min ska jag tvätta ur färgen ur håret, men först parlamentet!!!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar