måndag, december 15, 2008

Så var julklapparna klara!

Idag var jag och Daniel och beställde sista julklappen! Den ska vi ge till lilla söta Paulina! Paketet kommer på fredag! =) Det kanske inte är något hon uppskattar i dagsläget, men längre fram! Eftersom hennes paket är beställt så är ALLA julklapparna klara! Daniels köpte jag för två veckor sen... Han är jättenyfiken.. Eva, Åke och Christoffer fixade vi till i helgen.. De kommer nog bli glada alla tre! =) Pappas julklapp ska Sara fixa så det är ju positivt! =) då slipper jag tänka på det.. Så den räknar jag som avklarad med! =)

Daniel har en julklapp kvar, och den är till mig! =)

Förresten, snart är det jul kära vänner! Bara en vecka kvar nu! Har inte riktigt koll på dagarna då jag inte har någon julkalender i år, men räknar efter skolan.. Vad som ska göras när och hur jag ska jobba var! =) så lite koll har jag, i värsta fall får jag kolla i almanackan..

Hemtentan är påbörjad, inte klar med första frågan ännu, men tänkte försöka bli klar med den innan jag somnar.. Undrar hur sent det blir ikväll med andra ord! Eller inte helt klar, tänkte stolpa upp allt och skriva flytande text imorron. Men lagom så jag kan påbörja fråga 2.. =) Har planerat att jag är klar på torsdag så jag kan skicka den på fredag!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar