lördag, november 29, 2008

Nu har jag varit 17 igen!!!

Vilken kväll! Jag är såå glad över att jag åkte upp... Jag fick leva en dag från när jag var 17! Sååå roligt.. Och just när jag var 17 så gjorde jag vad jag vill och Börje och Birgitta fick bara acceptera mina tokerier och skjutsa mig överallt! Förutom när jag tog cykeln! Haha..

Ja vad hände ikväll då? Jo jag var till arenan på helkväll. Leksand spelade uppe i Mora, men visade på storbilds-tv i Leksand.. 3800 pers tog sina rumpor och pallrade sig dit...

Väl där.. Ja du.. Massa roligt! Gamla minnen återupplevdes.. Pratade med alla människor från förr! OJ vad jag har saknat det.. Träffade även lite nytt folk.. Vissa var väldigt söta, som killen från Malung! =) men nej, jag har min prins i Bålsta! Blev erbjuden att följa med killen från Malung in på toaletten för 10 kr.. Nej tack var svaret, men himla kul kille att prata med. =)

Sen då, jo pratade med Leif! Och oj vad längesen det var. Typ 2 år sen, han visste nämligen om att jag håller till i Sthlmsområdet.. Även folk jag inte brukar prata med visste om det... Haha.. Vi kramades, skrattade- ja var precis som förr.. Fast tydligen var jag sjukt snygg? Hade han gubbångest kanske? Haha..

Hammer var där och babblade massor med honom, om mycket.. Som alltid! Han gillar jag skarpt... Jag är präktig, som en äkta morsa! Haha... Sen pratade vi lite om min prins, jobbplaner, drömmar, familjeliv.. Ja vuxenprat! =) Sen fick jag även svara på hur jag kan vara så trevlig, smart osv.. Haha..

Fredrik var ju full han med, jag tror alla var 17 idag! Alla var glada, fulla, trevliga och utan bekymmer.. Ja som när man var 17 och förväntansfull inför 18-årsdagen...

Träffade på Börje med! Oj vad han såg glad ut! Full och glad han med.. Pratade lite, och en av hans "anställda" fick styra upp det där och se till så Börje kom med bussen! Haha.

Linda längtade efter sin karl, men oj så fin hon var! Hon hade gått ner massor i vikt..

Lars.. Oj vad han såg glad ut! Och vad kul att han kom fram till oss. Uppdaterade vad som händer! Hoppas ni får en underbar resa! Jag är sååå avis på er. Hälsa brorsan!
Jonna fick jag ingen kläm på, träffade henne typ 40 sekunder.. Hon såg glad ut...

Jag har säkert glömt massor, men ikväll var jag 17 igen!!! I love it!

Saknar dig älskling!! Puss

1 kommentar:

  1. Jag,Jonna, var JätteGlad och hade en hel trevlig kväll, ihop med alla andra. Träffade oxå på Hammer och Lars och vi pratades vid ett tag. Trevlig kväll och nästan alla verkade glada. Tom Fia kom fram och spelade trevlig flera gånger.

    SvaraRadera