lördag, november 08, 2008

Hosta och förkylning..

igen.. Är nu fjärde eller femte förkylningen i rad. De hinner inte ens försvinna innan de kommer tillbaka.. Tror att jag har en förkylningsdjävul på min vänstra axel som bestämmer över min fé som sitter på högra...

Blir en lugn helg, tränade i morse... Kl 18 ikväll ska vi hem till Daniels föräldrar och fira Fars Dag.. Sen hem och sova. Kl 10 imorron ska jag spinna.. Och sen kanske ta en svängom i solariet...

Mina böcker har förresten kommit, det är kul att läsa.. har fyra böcker att plöja igenom! =) Idéboken är jag så grymt imponerad av, eller snarare författaren... Fredrik Härén, var på en föreläsning med honom förra hösten.. Han är ju grym! Han och hans brorsa... Bara att få den idén att lämna halva boken till egna idéer och bara skriva på varannan var tredje sida och lämna resten tom... Sen vill jag läsa Boxen med, författaren till den lyssnade jag på i måndags, han var väldigt väldigt bra han med.. Man var lite smått förvirrad efteråt, men han är grym han med! =)

Nästa vecka är det inte mycket planer... Skola, ridlektion, inlämningsuppgifter, förberedande av vår kreativa övning... =) Sen ska jag träna och sova med... Försöka bli av med min förkylning ska jag oxå göra! =)

Morsning korsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar