fredag, november 28, 2008

Leksand, här kommer jag!!

15.30 blir jag hämtad i Västerås! Då kommer 2/3 av min packning, dvs min satsväska och ett vinterdäck! 1/3 har jag med mig, dvs dator och miljoner skolböcker! =)

Ikväll blir det arenan... Kolla på (o)intressant hockey på storbildsskärm och sen kolla på pumpbolaget och billion dollar baby som spelar.. Kan nog bli en intressant kväll..

Imorron blir det Borlänge för att köpa present till älsklingen... Sen Sågmyra för att småshoppa.. På kvällen kanske jag ska träffa Pettson och Emrik, gamla klasskompisar från Aspeboda.. Det kan nog bli kul... Ska även hinna med att gå på julmarknaden i Leksand..

Söndag har jag inga planer, kanske plugga? Och bege mig in i äventyret HÅLLFASTHET (hata hata hata)....

Sen på måndag åker jag hem.. Med presenter, satsväska, förhoppningsvis nya stövlar som inte är nerpissade av Tova, skolväska som väger multum, nytt vinterdäck (!!) och ett strålande humör för att fira min favorit hemma! På måndag fyller Daniel 29! =)

Puss på er för nu är det snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar