torsdag, november 20, 2008

Skott i pannan på Taxi Kurir

Jo tack.. Det fick jag lova att jag önskade idag.. Två ggr!!! Vi skulle åka från badet till Vällingby.. bokade och väntade på de 15 minutrarna som ska gå innan de kommer... Nej då, efter 30 dök de upp.. "Vadå? Jag är inte sen, jag har 15 min på mig när jag får en körning" var chaufförens svar...

Sen när vi skulle hem från Vällingby så ringde vi och gick ut direkt till dit de skulle komma... 15 min gick, 30 min gick, 45 min gick... Vi ringde och ringde och ringde... Och hela tiden "bilen är på väg"... Till slut blev vi kopplade till resegarantin.. och 3 min senare så hade vi en bil... Vi kom hem en timme senare än planerat.. Då var vi inte kaxiga, bara arga.. Skott i pannan på Taxi Kurir skulle vara det bästa!

En annan sak jag upptäckte.. förra årets upptäckt är tillbaka, nämligen min köldallergi.. Satan vad det kliade i ansiktet! Kliade och brände.. inte roligt! Och nu har vintern precis börjat.. kommer bli spännande och se hur det utvecklar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar