onsdag, november 26, 2008

UTMANING!!!

Jag har fått en utmaning av Trulsa. Den går ut på att jag ska skriva sju saker om mig själv som kan vara om vad som helst. Sedan ska jag utmana de jag vill...

1. Jag blev kär för allra första gången sensommaren 2005, i Daniel Gustavsson från Bålsta

2. Jag och Linda ramlade på en barstol, som i sin tur slog i en tjej på Lucky House i Leksand. Det resulterade i att tjejen fick knät ur led och fick väldigt väldigt ont! Jag höll mig på nedervåningen tills ambulansen åkt därifrån, feg som jag var!

3. Jag är 24 år och har fortfarande aldrig varit onykter och det känns inte som att jag tänker bli det heller

4. Jag gjorde värnplikten för att bevisa att jag också kunde! Kan grabbar kan jag var mitt motto! Att det sedan inte ledde till bästa betyg, fick jag svälja med tiden.

5. När jag var fem år gammal hotade min mormor mig till livet genom att Sickan (hennes papegoja) skulle picka nacken av mig. Sedan dess hatar jag henne och hon alla barnen utom Elin.

6. Jag saknar livet som jag hade i Bojsenburg, med alla vänner och allt roligt som hände.

7. Jag har dåligt samvete för att jag inte kunnat vara med på hemvärnsövningarna det här året, vilket har lett till att jag numera inte svarar när de ringer! Jag skäms!


De jag utmanar är följande:

Elin Alzén
Sara Edström-Alzén

Lisa Eriksson
Sandra Hedblom
Therése Nordenberg
Jonna Trollkrans



1 kommentar:

  1. Vad går utmaningen ut på? Bara skriva sju saker om sig själv eller? Jag fattar inte, trög tänkte kanske

    SvaraRadera