torsdag, juli 12, 2012

Willemo 4,5 mån

Nu kan jag uppdatera om skruttan! Idag var jag till BVC med w2 för 4,5 mån-kontroll. 7850 g och 64,5 cm lång! Riktig minimichelin! Hon är ju helt underbar!

Sen utvecklingen springer iväg! Hon vill bara sitta! Hela hela tiden. Allt ska in i munnen och massa dregel. Nu kliar deg bra i munnen med och jag tror art första tandsingen är på gång, vasst är det iaf.

Willemo är inte så intresserad av att snurra runt utan lägger sig på sidan alt kör huvudet i golvet och skriker!

Den kala fläcken är ett faktum och jag längtar efter att det växer ut igen!

Jag tycker att willemo har fått det mesta från min sida men maken tycker precis tvärtom!

Hon jollrar massor, framförallt på morgonkvisten... Typ 5-6 är en utmärkt tidpunkt att dra igång!

Jag har säkert glömt massor men så får det vara! Bjuder på några bilder istället!

1 kommentar:

  1. Oj ja det var mig en riktig liten Michelingumma hihi sötis ;O)

    SvaraRadera