onsdag, juli 18, 2012

För mycket!

Det blev för mycket för mig nu på eftermiddagen! Två barn som skrikit och gnällt i skift alt samtidigt så när wilda fått i sig sin middag (läs: kladdat) så fick man och stor dotter bege sig ut medan jag tog den lilla och knatade ner till Hemköp. Nu tar jag mig en extrasväng innan jag beger mig hemåt!

Kan ju erkänna att promenera i tygskor inte är någon hit men mina easytone gav upp igår då båda luftkuddarna på höger sko fått punktering.

I vanliga fall när jag känner mig slutkörd (i det här fallet huvudet och tålamodet) brukar jag lyssna på "vemod från heden", dvs Stiko Per men idag blir det "hårdrock från Stråtjärn", dvs Sabaton. Och ja jag vet att det bara är Jocke som är från Aspeboda! Deras svenska platta är ju guld och favoriten är "en livstid i krig".

Iaf, helt underbart att få skingra tankarna lite! Och hämta energi så man orkar med skrikmonstret där hemma. ;)

4 kommentarer:

  1. När jag helt tom på energi lyssnar jag på stiftelsen - var du går, så underbar låt! Rekommenderas varmt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååååh vilken underbar låt! Tack för tipset!

      Radera
  2. Svar
    1. Visst är det skönt att inte vara ensam?

      Radera