tisdag, juli 10, 2012

Nedstämd

Känner mig nedstämd ikväll, eller ja hela dagen faktiskt. Antar att kroppen nu ställt om sig på extremt kalorier in. Och eftersom jag fuskade (5 skivor ost) lite på förmiddagen avstod jag från lunchen för att inte överstiga kaloriintaget. Men jag är ju bra sugen på grillad kyckling, inte sån man köper utan grilla själv.

Sen är jag så extremt trött och det gör ju inte saken bättre.


Sen nå helt annat... Är det någon som sett skymten av laddaren till iPaden? Vill föra över allt till iTunes men det funkar inte med iPhonesladden. Får nog leta vidare...

Och sist, nu hoppas vi på ett sista klartecken från försäkringsbolaget så vi kan börja med badrummet nån gång... Får se om de köper det anticimex talat om för mig... Är nog inte poppis att två väggar måste rivas + golvet... Snart snart är vi utan badrum och duschmöjligheter, förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar