måndag, juli 16, 2012

Fluff

Alltså... I lördags då kände jag mig lite halvfin i kroppen.. Jag såg en förändring... Idag... Två dagar senare... Tycker jag att jag är lika ful som innan. Jag vet inte om det är nå försenad pms eller vad det är men det är så jag känner det...

Tror jag ska "ge upp" på torsdag och gå in i "fas 2" redan då för jag saknar träningen! Jag saknar min egentid som är så viktig.

Det jag kört nu är "ren kur", dvs tre shakes/soppor per dag.. Eller ja jag har ju "fuskat" lite som jag berättat tidigare. Men nu saknar jag träningen så jag vet inte om det är värt en vecka till..

Fas 2 som jag kallar det har jag tänkt köra slanka (som kuren heter) till frukost och middag, dvs shake till frukost och soppa till middag och riktig lunch.. För har jag en riktig måltid i kroppen bör jag orka med ett träningspass på kvällen.

Ner i vikt ska jag iaf, sen hur jag gör det är egentligen inte så viktigt. I dagsläget är det 510 kcal jag får i mig och det känner jag att det orkar jag inte träna på. men på 340 kcal + lunch borde jag orka! :)

1 kommentar:

  1. Men hur tror du att du ska kunna hålla dig på 510 kcal dag? Det är ju klart för lite att kunna klara vardagen på. De du tappat i vikt är vatten inget annat.

    SvaraRadera