måndag, juli 16, 2012

Måndag!

Ny vecka, solen skiner men blåser ute! Flickorna sover och jag slappar i soffan! Katterna skriker (jamar) men jag vet inte riktigt vad de vill då det finns både vatten och mat!

Wildabus har smulat sönder massa glitter på golvet så här glittrar det för fullt! Blir en runda med dammsugaren sen! Fast INTE när de sover! Måste tänka på mitt ego, dvs få barnen att sova så länge som möjligt! haha.

Idag händer det annars inte alltför mycket. Plockat och fixade till 1 inatt så jag själv är rätt trött. Men det är ju sååå skönt att gå och pyssla när man är ensam och enda gången det är tyst i huset är ju när man och barn sover. och jag blev så glad när jag kom upp i morse till ett städat kök. När var det städat när man vaknade på morgonen sist? Kommer inte ihåg om jag ska vara ärlig!

När flickorna vaknar sen ska vi ut innan regnet kommer men hinner regnet komma så får vi gå ut ändå. Gick ju alldeles utmärkt igår!

På torsdag är det ny vägningsdag och ja jag gick upp lite i helgen men inte till "invägningsvikten" från i torsdags så det är ju positivt. Nu kör vi stenhårt! Vill ju se lite resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar