onsdag, juni 08, 2011

Wilda möter regnet!

Idag for vi till Örby. Och dit endast för att fira fina Johanna som fyller 29 år idag! När vi väl kom fram öppnade sig himlen och visade att nu är det "svensk sommar"!





Jag tog ut vagnen och drog på regnskyddet och stoppade i Wilda i torrt förvar. Nu har jag ju en flicka med egen vilja och så ock idag! Hon ville inte sitta i regnskyddet utan drog av det och tittade upp mot regnet. Hon skrattade, log och bara njöt av regnet som strilade (läs: öste) ner över henne. Idag mötte hon regnet "på riktigt".







(Sen fick hon träffa sin kompis Vendela och killen Alvar. Wilda är dock mitt lilla wilddjur och självklart visade hon upp sin bästa sida. Skrek och tjoade och visade hur glad hon var. När hon inte tjoade så snodde hon rån från sina kompisar. Vendela och Alvar var dock inte lika förtjusta då båda började gråta både en och tre ggr!)







När vi kom till Lusthuset var min dotter dyngsur! Så det blev till att ta av henne kläderna och dra på tröjan jag hade med om det skulle bli kallt. Då det inte är så många läckande blöjor längre hade jag inte extrakläder med oss, men det vet vi till nästa gång att det kan vara bra!

Vi njöt iaf i lusthuset tillsammans med jättetrevliga mammor och barn, vissa barn njöt mindre än andra då Wilda skrämde dem! ;) Vi fick även jättegod fika av Johanna! tack för den! Går bra för min bantning när det bjuds på chokladfika och maräng!


Till slut tittade solen fram och bjöd på solsken och varmt! och lagom till dess packade vi ihop oss och tackade för oss och tackade för en supertrevlig eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom och gjorde min födelsedag perfekt! :D Kram till er båda!

    SvaraRadera