tisdag, juni 14, 2011

Snart...

är det fredag och då börjar dagen med att unna sig själv lite! Först färga fransar och bryn och därefter KLIPPA mig! Underbart! Nu ska barret bort.. Eller ja, inte allt då men nån dm ryker. Och jag veeet att jag kommer att ångra mig men samtidigt vill jag göra en förändring...

Sen senare på dagen åker vi till Dalarna.. Då blir det tio dagar i Leksand... Får se vad det bjuder på förutom bröllop- och midsommarfirande...

Någon som vill ses? Hör av dig i såna fall!

Men först ska vi se till att Lillfia blir frisk!

5 kommentarer:

  1. Jag äter gärna lunch med er nån dag om du kan. Jag jobbar måndag-torsdag så för mig spelar de ingen roll vilken av dagarna.

    SvaraRadera
  2. Då tar vi en lunch tycker jag. Hör av dig på mobilen, har inte ditt nr tyvärr sen jag bytte mobil...

    SvaraRadera
  3. och jag har inte ditt sen jag bytte. Men jag skickar mitt på fb så får du de.

    SvaraRadera
  4. Åhhhhhh lägg upp bild, före och efter!!! Vill se!! Jag färgade både bryn (som var GALET solblekta) och fransar igår och de första dagarna ser man ju ut som en turk hahaha ;O)
    Önskar er en fin helg!
    Komma till Sthlm i nästa vecka?

    SvaraRadera
  5. Men vad skönt att rå om sig själv!
    Vad trevligt det låter att du ska iväg. Hade gärna träffats om vi hade bott längre upp. =)
    Kram!

    SvaraRadera