måndag, juni 06, 2011

Sveriges nationaldag!


och vi badar mest hela tiden. Eller ja, iaf en gång om dagen har det blivit nu när W fått sin pool. Eller nu ljuger jag- igår var det så kallt att vi hoppade badet då Lillfia blivit lite förkyld.Men idag hoppade vi på det igen!



Annars har vi mest myst i helgen! Min älskade flicka är ju bara sååå ljuvlig! Tänk om jag kunde få ha det såhär varje dag- då skulle jag må bra!


Wilda utvecklas i ruskig fart. Nu ska hon stå... så hon krånglar sig upp i stående.. sen släpper hon taget och står i några sekunder för att ramla ner på rumpan och börja om igen. Sötungen!


Hade hoppats på en mysigare långhelg dock men maken hjälper systeryster med lägenheten så vi får allt snällt sitta här hemma och vänta. Men nu är det inte lång tid kvar innan vi åker till Leksand i tio dagar! Då ska vi bara vara och njuta av varandra!


Har även hört att skattepengarna ska komma den här veckan. Då ska jag övertala maken att åka och köpa ett nytt rumsbord då vi målat om tv-bänken. och så hoppas vi på bra besked när det gäller den där soffan vi tittat på! Ska be maken ringa och höra imorgon!


Hoppas att ni haft en fantastisk helg i solen!


och svenska flaggans dag! Det betyder att för exakt sju år sen tog jag studenten!

2 kommentarer:

  1. Men vad skoj med bassäng! Längtar så tills vi skaffar hus när jag ser detta.
    Bara att stå ut iaf 2 år till! :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad det ser mysigt ut i poolen. det är vid sådana tillfällen jag önskar att vi bodde i hus.:)

    SvaraRadera