tisdag, juni 28, 2011

Härliga sommardag!

Sommaren verkar ha kommit tillbaka.

Idag har jag och Wilda haft en riktig mysdag. Först lite sovmorgon, sen "snutta tutte" till Nyhetsmorgon i sängen.Vid 8 gick vi upp för att busa på golvet i vardagsrummet och en timme senare frulle..

Strax därefter blev det sussa sängen igen och jag passade på att städa lite smått. Dvs tvättstugan, dock inte helt klart. Tyckte tvätten var mer intressant än själva rengöringen- konstigt att jag tyckte det va?

.När Wilda vaknade blev det lite mer bus och därefter lunch och ut med vagnen för en promenad. 7.3 km blev det idag i ganska bra tempo. Kände av lite ont i höften efter halva så kunde inte pusha på mig själv riktigt. Sen hade ju smartass jag glömt vattenflaskan hemma så det påverkade lite det med.

Här hemma så myste vi lite. Wilda kröp ut så jag följde efter! Sen kom Daniel hem!

Nu ikväll har vi varit hemma hos N&H för W måste ju träffa en kille, nämligen T. Det var riktigt roligt! W skrämmer ju livet ur de små pojkarna. hon tjoar för att hon är så glad och pojkarna blir livrädda och gråter! Iaf blev det lite lek, käka rån och bada!

När vi åkte hem somnade lilla bus så jag och Daniel har häckat i soffan- läs: halvsovit!

Imorgon är en ny dag så då blir det lite finbesök från södra sidan! Blir nog trevligt det med! :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar