fredag, juni 03, 2011

Liten blir stor!




Om en vecka blir min fina flicka åtta mån! och utvecklingen går spikrakt uppåt! Hon är så fin och så duktig! Nu är även håret för långt så nu gäller det att vara uppsatt dagligen. :)



Annars så verkar sommaren vara här och det ger mig ÅNGEST! Jag kommer ju verkligen hålla mig i vassen. Och den sol jag kommer få på min kropp blir den i solariet, dvs jag kommer INTE visa mig så länge jag ser ut som det gör. Trist men sant!

Vågen har dessutom visat stadigt uppåt, hur nu det går? Äter samma som när jag gick ner i vikt men nu har det vänt. Har dock en plan som jag ska testa och se om det ger resultat. Annars får det bli en pulverdiet här framöver så kroppen chockas lite. Det här funkar inte längre. Jag mår så pissdåligt över hur jag ser ut!

Hoppas att ni njuter av sommaren och sommarvärmen!

3 kommentarer:

  1. Men gu så söt hon är din dotter! :) Riktig gullungen och en stor flicka ju. Ingen bebis längre, fast dem är väl det ändå, men ändå! =) Men det håret och de små gaddarna så ser hon så stor ut!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej tänk inte så!! Alla är fina på sina vis. Om det nu skulle vara så att du verkligen vill gå ner i vikt så har jag annars ett tips! Som även jag har använt och ska använda nu i några månader (för att själv känna mig finare) är fettförbrännings tabletter. Dom är ofarliga, du äter dom de dagar du tränar. De hjälper dig att förbränna mer, att orka mer. Vet inte om man vill säga att det är bantningspiller, för det tycker jag inte, eftersom att man endast äter de de dagar man tränar. Men dom är superbra! Dom funkade för mig för ca 1,5 år sedan när jag tränade. Jag gick ner mellan 6-8kg på tre månader. Och då åt jag dessutom hur jag själv ville, godis emellanåt osv.. Åt ingen diet eller dyligt.
    Om du skulle vara intresserad så heter dom Burn och finns på svensktkosttillskott.se

    Men kom ihåg, du behöver inte gömma dig i vassen. Alla är fina på sina sätt, oavsett smal som mullig. :-) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag kan STARKT rekommendera Dukandieten!! Man delar upp den i olika faser, först attack som oxå är den jobbigaste/tuffaste då man bara äter protein i stort sett (minimalt med fett när man steker etc) men den är och andra sidan bara i några dagar sen övergår man i cruisefasen där man varierar proteindagar med protein + grönsaker. Jag brukar som sagt köra 3 dagar attack och första omgången gick jag ner 2.3kg på 3 dagar, 1.7kg den 2:a omgången och 1.3kg den 3:e omgången. Jag tänkte köra 3 dagar attack from nästa måndag igen, alt börja nu på söndag. Efter det har jag bytt ut måltider för att behålla vikten, och du skall ha ett riktigt bra protein när du väljer att köpa shakes. Fråga mig om du behöver tips och råd. Fettförbränningspiller kan nog hjälpa till lite grann men det finns INGA mirakelpiller utan ansträngning, kom ihåg det. Då hade alla bara tagit ett piller och mått bra men så är inte fallet. Tyvärr.
    Jag har inte dietat under någon lång period alls men lyckas hålla vikten eftersom jag sen byter ut måltider, vilket jag tycker är lätt. Tex, om jag skall äta borta och vet att det blir en massa onyttigheter ja då byter jag ut de mesta av måltiderna dagen efter för att dra ner på kalorierna och det funkar på mig. Allt är JÄTTEindividuellt oxå det måste man komma ihåg! Men vore jag du så skulle jag prova attackfasen i 3 dagar och tro mig DU KOMMER att ha gått ner iaf 2kg!!! Jag känner inte nån som inte har lyckats att gå ner. Supereffektiva dagar och man får sån motivation! Vill du köra så kan jag lägga upp 3 dagars matlista åt dig. Äter du ägg? Lax? Tonfisk? Kött? Keso? Och en sak skall du veta, Dukan är ingen bantning utan en form av diet, du får äta obefintligt av protein så här räknar man inte kalorier.
    Kram så länge!

    SvaraRadera