tisdag, juni 21, 2011

Provsmak av lite mat...


Jag buzzar för Buzzador som är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster.




Denna gång har min dotter fått turen att smaka på lite mat från Nestlé. Hon och hennes kompisar fick prova på lite mat och många åsikter blev det.




Här hemma gick halva portioner ner utan problem. Övriga halvan fick vänta till nästa måltid då hon inte ville ha mer fast hon i vanliga fall äter MASSOR. Min spontana tanke är att maten är för slät för Wildas smak.






Efter några skedar är Wilda såhär glad över maten hon äter!




Maten är fullt godkänd men finns bättre varianter. Vi är vana med mat som innehåller bitar, vilket inte denna gör utan är helt slät.


Det är som sagt inte bara lilla W som fått smaka utan även hennes kompisar och de i sin tur har tyckt att maten varit kanon alternativt ok. Ingen har gett ett dåligt betyg till denna mat, så också vi. Vi ger maten fullt godkänd, gärna i överkant men inte mera.



Personligen har jag inte köpt hem NaturNes mat då jag tyckt att de varit lite för dyra. Har tänkt prova maten för lite större barn från NaturNes så kanske de maträtterna går hem lite mer än 6 månaders.









1 kommentar:

  1. 8-månadersmaten från NaturNes är toppen. :)
    Så det gör du rätt i att prova.

    SvaraRadera