måndag, maj 30, 2011

Underbara måndag!

Idag har varit en bra måndag. Det började med att jag fick ett sms där det stod att jag var ledig! Skönt för jag var sååå trött!

Istället blev det 7 km promenad med barnvagnen och en tripp till Öppna Förskolan! Efteråt gick jag och Michaela till gamla Bålsta och tog även sällskap en bit hem. Det är så mysigt att gå och småprata med barnvagnen i hand!

Wilda är ju lika pigg och glad som alltid så hon kämpar på här hemma att utvecklas! :)

Nu ikväll har jag varit iväg och kört ett pass dansaerobics och efter det sprang jag in en sväng i solariet. Och angående träningen så gick det bra i ungefär 15 min... Sen kände jag av en liten sträckning i ljumsken så efter det blev det halvfart. men jag bröt inte iaf! :)

Fick en kommentar om varför jag inte klankar ner på min bror och hans sk tjej! Ja varför, för att hon är inte vatten värd i mina ögon sen hon "låtsaskräktes" för att min bror ville umgås med min dotter. Vad har Wilda gjort henne? En åtta veckors bebis (som hon var vid tillfället).. Nej det var droppen. Jag hoppas för varje dag att det ska ta slut för sista gången, att min bror hittar någon mycket bättre. Men ju fler ggr det tar slut desto närmare sista gången kommer de ju.. Och det hoppas jag på!

Imorgon ska det vara sol och varmt i Sthlm så då ska vi ut! En promenad ner till tåget och sen in till stan och träffa två mammor.

Nej nu blir det tv-tittande och sen in i duschen när jag slutat eftersvettas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar