lördag, maj 21, 2011

Framkallar bilder..

Sitter nu och skickar iväg våra första bilder på Wilda. Jag vill ha de i pappersform. Har tänkt göra en fotobok till lilla W om vägen fram till henne och sen fortsättningen, dvs livet på utsidan. Så ska jag göra en till oss vuxna med! :) Men det kommer nog bli en klassisk albumliknande sak. Wildas ska jag göra så fin som jag kan (är inte den pyssliga av mig).

Tänk att hon varit så liten... Att det gått så fort! Nästa gång ska hon vara mer VÅR... och inte alla andras som det har känts som nu! Som jag skulle göra annorlunda om jag fick vrida tillbaka klockan... Men men, hon är världens finaste oavsett hur jag har handlat och känner såhär i efterhand!

1 kommentar:

  1. Hej!!!
    Har du sett att man kan göra en gratis fotobok på fotoklok.se?
    Kolla in detta http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php
    Supersnygga faktiskt!
    /MAXen

    SvaraRadera