fredag, maj 20, 2011

Time-Out!



Jag behöver en time-out, ett miljöombyte!


Som det ser ut nu så åker jag och W till Leksand nästa helg! Men jag är ju där så oftaså känns inte direkt som miljöombyte- mer ofrivillig barnvakt... Dvs jag får aldrig ha W för mig själv utan alla andra ska ha henne.




Idag har dagen gått fort förresten. W tog lite sovmorgon så vi klev upp först vid 8. Vid 9.30 somnade hon igen och då passade jag på att städa.. Städa städa städa. Det blev riktigt fint efteråt.. Allt utom sovrummet för där sov ju min fina flicka!


Sen kom fina Jenny på besök och då tog vi oss en promenad i solen ner till centrum och lunchade!


Jag känner mig fortfarande lite uppochner, men snart snartsnart blir det bättre för det har jag bestämt.




Imorgon ska jag träna för första gången den här veckan... Har inte haft någon motivation! Men zumba imorgon och pilates på söndag!


Ha en trevlig helg kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Ni är så himla fina tillsammans Maria. Man ser att ni har ett starkt band när man tittar på bilderna av er.

    SvaraRadera
  2. Ofrivillig barnvakt???!!
    Hur kan man tacka nej till det??
    Det är väl bara kul&trevligt att din familj/vänner vill mysa/passa henne,så att du/Daniel får lite egen(viktig) tid tillsammansz?????????????

    SvaraRadera