torsdag, maj 26, 2011

Milspromenad!

Först vill jag säga, Carin - det kommer bilder på kläderna jag köpt. Har tagit kort men inte lagt över de i datorn, men det kommer. :)

Idag har varit en bra dag. W vaknade tidigt och då passade vi på att gå upp. Sen efter frukosten tog hon sig en powernap på min arm i sängen samtidigt som jag låg och kollade Nyhetsmorgon- som jag alltid gör på dagarna.

Vid 12 knatade vi ner till centrum för att besöka folktandvården- få första infon om tänder och tandvård för de små. Det tog fem min sen sprang vi in på ica för att ladda upp med lite tetravälling.

Därefter mötte vi upp M och V för en barnvagnspromenad och oj vad trevligt det var! Gick Lastbergsrundan som är en mil lång och det var så skönt. Solen sken- det var lagom varmt och det fläktade. Ja en sak var mindre trevligt- en fågel sket ner hela mig.... :(

Men iaf så knatade vi vidare och mitt i promenaden blev det vällingstopp för W men hon sköter det ju själv numera så var mest att hälla över i flaska och ge! :) Wilda gillar att inte behöva ha så mycket kläder på sig! :)

Efter 1 mil och 3.5 km var vi hemma igen och då var det bara att hoppa in i duschen och vips så var vi på väg till Arninge för att kolla soffa. Nu väntar vi på besked om vi kan få ett bra pris- annars avvaktar vi så vi kan köpa den där stoooora mysiga soffan vi hittade på Chilli.

Imorgon åker vi till Leksand. Maken ska hjälpa sin kompis att flytta och så ska han kolla champions League (stavas det så??)-finalen och då kan vi lika gärna fly fältet. Han kommer ju ändå inte vara hemma. Själv är jag inte speciellt sugen på nånting men ja vad gör man! :)

Ha det king- nu ska jag fortsätta hänga tvätten!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en fin lördag!
    Vill du komma till Sthlm snart?
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha du har gjort min dag, skit ska skit ha :)
    Längesen du kastade skit på din bror o tjejen. Har dom gjort slut elr har du bara insett att du inte kan styra hans liv?

    SvaraRadera