måndag, maj 09, 2011

Soliga måndag!

Idag är det ny vecka! Måndag och nya möjligheter. Och jag slog till med... sovmorgon!! Wilda kom till oss vid 6 i morse men somnade ganska snabbt om men 7.30 tyckte hon att det var morgon. Väckte mannen i huset och bad honom ta W för jag var mer död än levande!

Sov i 45 min, sen vaknade jag och somnade, vaknade och somnade... 10 gav jag upp och oj så glad Lillfia blev. Hon slet sig från maken, klättrade över Elin och upp på mig. Dra ner tröjan och hugger tag... När hon var mätt och belåten tittar hon på mig och ler! Ja jag har visst fått en tjej som kan själv! :)

Dagen har annars gått till att färga håret, raka av sig ´pälsen, lämnat syster vid tåget och lunchat + veckohandlat nere i centrum.

Nu på eftermiddagen tog vi oss en promenad ute i solen och som vi njöt! Blev ingen lång promenad då maken kände av i benet. Nu här hemma har vi börjat packa ner för små kläder i en flyttlåda, den här gången i stl 62 och 68. Har även packat ner en klänning i 74 som är på tok för liten.

Så vad händer resten av dagen? Jo maken ska åka iväg vid 17 och jag vet inte riktigt om jag vill höra efteråt hur det har gått. Men samtidigt hoppas jag på det bästa!

Sen ikväll blir det dansaerobics. Som jag ska dansa! Wihoo!

Imorgon nalkas det jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar