torsdag, maj 12, 2011

Bra dag!

Idag har varit en bra dag!

Har haft en glad tjej här hemma. Hon tyckte dock att det var morgon 01.30.. Det tyckte inte hennes mamma! 03.15 fick jag henne att somna iaf.

Iaf så har dagen gått så bra att jag varit och hämtat min ring! Min fina vigselring! Det tog "bara" 1.5 månad att få tillbaka den, men även solen har fläckar säger de som vet och den här gången var det guldsmeden som gjort fel.

Sen går jag i bikinitankar- sommaren står för dörren och dags för en ny bikini. Det är visserligen inte så konstigt eftersom förra årets är på tok för stor och de jag har sen tidigare är såna modeller med låga skärningar och sån modell kan jag INTE med tanke på hur jag ser ut numera.. Bäst skulle vara våtdräkt, men det går ju inte.. Men vi får se var det slutar...

Och nu på kvällen for vi till Silverdal och vips så var vi en vagn rikare. Köpte en begagnad Britax Vigour 4+. :) Den är använd i ett år så det känns bra... Den borde inte vara trasig om man säger så. Wilda älskade den från första stund! Tog en premiärtur inne på ica och som hon lyste upp! =)

Alltså det är ju heeelt galet vad jag älskar min fina familj! Jag hoppas verkligen att det alltid ska vara vi! Jag och Daniel och vårt/våra barn!


Imorgon uppdaterar jag med bild på vagnen!

Hoppas ni har haft en lika fin dag som vi! Imorgon nalkas milen med barnvagnen och då självklart med Wildas fina Emmaljungavagn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar