söndag, maj 01, 2011

Ingenting går upp emot en..

underbart god bit kladdkaka!

Ja när man lyckas med en kladdkaka så är det bara sååå gott och det är mycket som krävs för att slså just den biten!

Idag fick jag till en riktigt god kladdkaka, har redan ätit en stor bit men jag undrar om jag inte ska ta en till bara föra tt det var så gott! Jag menar, det är ju slutet på veckan och imorgon är det ju måndag med jobb och dansaerobic på agendan. Så då borde man väl få ta en extra bit? Eller?

För sen får det vara nog, måste ju få bort de här kilona jag tjatar om- då går det ju inte att svulla kladdkaka! Men en dag som denna så... Då blir det ett undantag! :)


och en sak till, Wilda sov jättebra i sitt rum inatt och tog även ett par timmars sova i sängen nu på eftermiddagen! Underbart!

1 kommentar:

  1. Och det är 6 månader kvar den 12 juni. Mitt pass går ut den 12 december så det vet jag. :)
    Men tack ändå. :)

    SvaraRadera