tisdag, maj 24, 2011

Idag blev det varken träning eller promenad, eller ja. Vi tog bilen ner till station, därifrån tåget in till city.. Knatade runt där en stund innan vi gick vidare till Mio för mammafika.. Träffade jättetrevliga mammor och barn- hur mysigt som helst.. Som ALLTID!

Sen tog vi oss tillbaka till centralen och hoppade på tåget hem. I Bålsta tog vi oss en promenad ner till ica för att sedan gå till bilen så lite promenad blev det, en km eller två.

Nu laddar vi för morgondagen, mammapromenad och lunch och sen träning på kvällen! Vi ska även passa på att handla för veckan!

Mår fortfarande lite sisådär men kanske kommer det kännas något bättre. Ser ut som att vi kanske kommer att gå runt ekonomiskt iaf nästa månad. Jag hoppas hoppas hoppas på det så jag kan börja sova på nätterna igen! Eller ja, sover gör jag men har svårt att somna och sen vaknar jag för minsta lilla- W behöver inte ens göra ljud ifrån sig för att jag ska vakna, räcker att hon rör på sig i sängen och då ligger hon i sitt egna rum!

Ja ena dagen upp och andra ner... Nu har det dock varit mer ner än upp! tur att jag har W som ger mig så mycket och jag är såg glad att Daniel finns som orkar med mitt humör! :)

Tjing tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar