söndag, oktober 18, 2009

Vila i frid Aslaug Jensen

Inatt kl. 02.15 tog hon sitt sista andetag. Nu har hon somnat in ordentligt och hon slipper ha ont och lida.

Nu är det min tur att hjälpa Daniel, att finnas vid hans sida... Han säger inte mycket men det är hans sätt att klara sig igenom det hela...

Nu är det nog med dödsfall.. Låt oss få må bra nu, 2009 har varit dödens år tror jag...

Det började med min älskade farbror Börje i april. Det fortsatte sen med mamma i juli.. Sen Dick Leiniäinen i augusti, Agneta Andreasson i september och nu Aslaug Jensen i oktober..

Nu får det vara slut på dödsfall, både jag och Daniel behöver få känna att vi mår bra igen! Att vi får må bra!

Men jag är glad att jag och Daniel fick träffa Aslaug i augusti förra året i Trondheim... Det blev vår sista gång vi såg henne... Hon har haft ett tufft år, men nu har hon fått frid! Hon har kämpat och det ska vi minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar