lördag, oktober 17, 2009

Eget ansvar!

Idag har Himler varit på sin "jungfrufärd"... Han har fått vara utomhus utan koppel och utan tillsyn... Han verkade så lugn och harmonisk ute så jag gick in efter en kvart... Efter en timme ropade jag på honom men såg honom ingenstans... Gick in och lade mig i soffan och tittade vidare på mitt program... Efter ytterligare en timme och lite småropande så beslöt jag mig för att gå ut och titta efter honom..

Himler! Himler! Var är du Himlis??? HIIIIIMLER!!!

När jag gått ett varv och var på väg tillbaka hörde jag ett pip.. Himlers pip! Min bebis stod på parkeringen och barnvakten Lizzie stod 2 m bakom... Lillkillen hittade inte hem och då stod han max 50 m från husdörren...

Imorgon ska han få gå ut igen.. och Lizzie får vara barnvakt även då... Då vet jag att han kommer hem! =) och att han kommer hålla sig i närheten!

Det var så härligt att se... Hur glad min lilla Himler var! Nu ligger han och sover.. Jobbigt att vara utekatt för första gången!

1 kommentar:

  1. tror han ger dig onda ögat när du inte ser det. han har ju förlorat sin mandom. ;)
    // B.O

    SvaraRadera