söndag, oktober 11, 2009

Himler

Min lilleman läker på som aldrig förr..

I onsdags när jag kom hem från jobbet hoppades jag på att se en trött och lite loj Himler, men ack så fel jag hade.. Han var både högt och lågt-mer än vad han brukar.. haha... Han skulle busa hela tiden och tratten struntade han i alldeles... Kulan satt i ljumsken så blev en halvstor operation, hade varit värre om den legat i magen...

Igår var första dagen han fick gå utan tratt och det är fortfarande fullt ös på honom...

Vi fick även recept på salva till Himlers ögon... Jag bad de att kolla på ögonen eftersom det runnit så mycket ur dem.. Vi trodde att det var som på Tova när hon var bebis, att hon inte hade några tårkanaler för rann lika mycket.. Men vad fel vi hade, han hade ögoninflammation i båda ögonen.. stackaren... Jag har jättedåligt samvete över det... Vi har haft honom i tre månader och under hela tiden har det runnit ur ögonen... Snacka om usel Matte! Vi har nu smort hans ögon sen i torsdags och ögonen har blivit jättefina! Himler blir bara mer och mer arg över att bli smord, men är bara en vecka kvar nu!

Som belöning på det här eländet, som han själv håller med om, ska han få gå ut utan koppel om en vecka... Vi vill veta att han är läkt innan han ska få bli utekatt! Lillpojken börjar bli stor! Igår fyllde lilleman 9 månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar